This Drink is Embarrassing

It takes a big man to drink from a chalice.

See more http://www.collegehumor.com
LIKE us on: http://www.facebook.com/collegehumor
FOLLOW us on: http://www.twitter.com/collegehumor
FOLLOW us on: http://www.collegehumor.tumblr.com

CAST
Zac Oyama
Grant O’Brien
Mike Trapp
Matt Cordova

CREW
Director – Michael Schaubach
Writer – Zac Oyama
Producer – Shane Crown
Production Coordinator – Francesca…

source

Title: This Drink is Embarrassing

Duration: 3:28

Submited by: siteadmin

Category: collegehumor

Added on: October 17th, 2017

Rating:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Views: 4 views

Related Videos

48 COMMENTS

  1. Did anyone else see JUST SEX

  2. answer plot entity port figure changing directly mystery notice

  3. So funny but beer tastes aweful and it is just piss absinthe is where its at

  4. I wasn't even aware there were any people at all who cared about such a stupid thing as preferred alcohol, damn. Funny video though.

  5. I activate FORBIDDEN CHALICE.

  6. No employee is this nice

  7. By: Xander

    L

  8. Wtf was up with those drink names

  9. After watching the bts, you can see Grant dying inside trying not to laugh

  10. Lmao the peeing guy straw one xDD

  11. The. Bartender. Is. Fucking. With. You. Maintain eye contact and drink that dick.

  12. Summary of skit:🍷🍸🍹🥃🍼🥛☕️🍵🍶🍹🍾🥂

  13. I bet all of these taste good..

  14. By: _Scribb_

    Collagehumor's Zac is Smosh's Shane

  15. He used a t a m p o n

  16. All bars need to give manly names to girl drinks and vice versa. This is beautiful

  17. Sorry to break it to you Zac, you're not a famous meme lord

  18. I would literally hate him if I was that bartender.

  19. By: Della Apw

    Hmm….
    They over there are picky about their alcohol, while im in my home drinking 3 L of milk…..

  20. Is it bad I would drink all of these

  21. Booze is booze drink up.

  22. My Grandad has that statue kid.

  23. You are a meme.

  24. I want the just sex one 😉

  25. Zack is so beautiful 😍

  26. It's really hard to binge watch the show when this b** keeps talking about her mascara I've seen this commercial like 15 times already please pick another ad

  27. “`gido“`

  28. Who named this drinks?

  29. This reminds me a lot of a Kids In The Hall sketch called "Girl Drink Drunk".

  30. Anybody else get annoyed at all that beer being wasted?

  31. Lol zac oyama forever has me laughi g

  32. "Guns are cool, sex with girls" LMAO

  33. The kissing one was good…

  34. OMG THE PENIS EVERYTHING XDDDDDDDDDDDDDDD

  35. ∧_∧
      ( ・∀・)
     ⊂ ⊂ )
       ( ( ( 
      (_(_)
         
    Good One
       ∧_∧
          ( ・∀・)
          ( U つ
        ) ) )
    (_)_)
    So
    ∧_∧  
    ( ・∀・)
    ⊂_へ つ
     (_)|
    彡 (_)

    I'm Ganna
    ∧_∧  
    (・_・)っ
    (っ /
    Lノ┘
    Subscribe
      ∧___∧
    ⊂(・_・ )
     ヽ ⊂二/
     (⌒) /

    To You!
    /        \
    |  ●    ● |
    \  _

    (•_•)
    <) )╯ If your noob
    /

    ( •_•)
    <( (> You should get the banana award
    /

    (•_•)
    ~( )~ Ba-na na na award~
    / "

    (•_•)
    <) )- I'm just joking
    /

    (•_•)
    /( (> Watch this and
    /

    (•_•)/
    <) ) get ready for this video
    /

    (•_•)
    ( (> your leaving?
    /

    (•_•)
    <) )/ well
    /

    (•_•)
    ( (> then
    /

    (•_•)
    <) )> bye
    /

    (•_•)
    ( (> so I'm like
    /

    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ FLIP THAT TABLE.

    ┻━┻ ︵ ヽ(°□°ヽ) FLIP THIS TABLE.

    ┻━┻ ︵ \(`0`)// ︵ ┻━┻ FLIP ALL THE TABLES

    ಠ_ಠ Child. . .

    ಠ_ಠ Put.

    ಠ__ಠ The tables.

    ಠ___ಠ Back.

    (╮°-°)╮┳━┳

    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ NEVER

    (•_•)
    <) )╯because I'm
    /

    ⊂_ヽ
      \\ _
       \( •_•) F
        < ⌒ヽ A
       /   へ\ B
       /  / \\ U
       レ ノ   ヽ_つ L
      / / O
      / /| U
     ( (ヽ S
     | | __
     | 丿 \ ⌒)
     | |  ) /
    `ノ )  Lノ
    (_/

  36. I'm in eighth grade and I swear to god these two boys were having an argument today, because one said something about liking wine and champagne, and the other replied with "dude, that's for girls, guys only drink beer and whiskey, my favorites." They got into a full blown argument about the types of alcohol boys and girls can drink, despite being both thirteen.

  37. Just drink the god damn beer and be a man. Dont be a puss puss

  38. This is one of my favorites.

  39. Remember, get a flight and it all comes in the same glass.

  40. By: T Bourgon

    Was that a tampon at the end? How is that old fashioned???

  41. By: memer

    thats a pretty impressive bartender

  42. I love the face the bartender makes while "serving" the Guns Are Cool Sex With Hot Girls.

  43. I dont get the old fashioned joke why did he drop a tampon in there

  44. The bartender seemed 100% secure in his manliness.

  45. "Guns are cool, sex with hot girls" is my favorite 😂

  46. By: Taijifufu

    The way he just slapped the tampon in the old fashioned lol

  47. By: Memo Memo

    I am so curious how'd they get that dick cup tho

  48. Lol actually beer is more estrogenic than any of those.

USER COMMENT

About Us

Viralvideopalace.com is one of the worlds recognized video site that specialize in short form original content from new and emerging talent and celebrity alike. We are committed to delivering an entertainment experience that's exceptional by engaging and empowering our audience in every way. You will find videos that will make you laugh with its sense of humor and with some information about your hobbies, products, and interest.

Copyright (C) 2016 - All Rights Reserved